Logged In As Admin: {{reverbUser.name}} ({{reverbUser.id_unique()}}), Acting As: {{reverbPageObject.data.name}} ({{reverbPageObject.id_unique}})
 
x
Somatic

Somatic

Metal / Hard Rock / Progressive Post Falls, ID  US

Shows

Comments

Add Comment
  • VULTRA (Artist)
    VULTRA
    Heard you guys killed at The Knit, last night. I gotta come down and check out the mayhem. Cheers. Jack
  • You guys rock! And I love to rock out to you guys rockin! lol :) (Artist)
    You guys rock! And I love to rock out to you guys rockin! lol :)
    oh, and by the way, I set up a band profile on here lol, thought I was commenting and didn't realize I was setting up a whole thing. Its named "youguysrockandilovetorockouttoyouguysrockin" bahahahaha, I'm half asleep.... and kinda drunk..... and high hahahahaha anyway ok, your music makes me happy, love ya :)
  • You guys rock! And I love to rock out to you guys rockin! lol :) (Artist)
    You guys rock! And I love to rock out to you guys rockin! lol :)
    Hahaha so its, what, 6:30am, cant sleep, I'm blaring your music, probly pissin off the neighbors, but shit, that's what true metal is all about right :) Sorry I never made it up today... or i guess yesterday lol save me a ticket would ya, I gotta be there fop sho! Ill def make it next Tuesday.:) See ya soon

Photos

About

Sounds Like: Somatic

Bio: Somatic is a quartet from Post Falls, Idaho with combined musical influences ranging from progressive, hard rock, and heavy metal. Formed at first as a trio by members of the band Grounded, later became a four-piece when ex-Grounded guitarist Nate Beakley joined the band. Somatic's self produced ...See Full Bio

Icon facebook Icon facebook Icon facebook Icon facebook Icon youtube

Status

Loading...

Recent Blogs

Stats

  • Song Plays 1,303
  • Video Plays 72
  • Total Fans 389
  • ReverbNation Fans 88
  • Facebook Likes 277
  • YouTube Subscribers 2
  • Widget Impressions 36

Fans