x

DeathWalking / Comments

SILVA LUGES
SILVA LUGES  (over 3 years ago)

gracias para el ''add". Espero que todo esta bien para su grupo. Saludos de Francia. Hasta Luego.

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Haha! Pas de quois, merci beaucoup pour ton commentaire! Salut!

NECROPHILIC SODOMY
NECROPHILIC SODOMY  (over 3 years ago)

Hell Yeah...Sick fucking tunes....Love it!!! Thanks for supporting....keep tearing that shit up...Cheers!!!

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Cheers and thanks!! \m/

MK ULTRA
MK ULTRA  (over 3 years ago)

SiiiiCKnESs LoVe IT = m k u l t r a

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Hahahahaha!!! Thanks!!

Malicide
Malicide  (over 3 years ago)

Sick as fuck! Greetings from Detroit, USA

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Greetings dudes!

Black Plague
Black Plague  (over 3 years ago)

Love! \m/

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Hahaha! Thanks!!

"FIRE"
"FIRE"  (over 3 years ago)

Showing Support!! \m/\m/
FIRE

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Thanks dude!

Lucifuge Rofocale
Lucifuge Rofocale  (over 3 years ago)

AN HONOR THIS HORROR...'''

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Hahahaha!!

Wonderland Syndrome
Wonderland Syndrome  (over 3 years ago)

Our new album is out! You can download it free @ http://wonderlandsyndrome.net - Let us know what you think!

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Ok. Thanks!

KennystemSmith Project
KennystemSmith Project  (over 3 years ago)

Killer Fucking tunes...Thanks for the fanship...Much respect....Cheers!!!

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Cheers man!! \m/

All That Bleeds
All That Bleeds  (over 3 years ago)

Amazing sound, fucken brutal!!

DeathWalking
DeathWalking  (over 3 years ago)

Thanks dude!