x

You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Hunned Proof / Comments

Carl Manweiiler aka LILG
Carl Manweiiler aka LILG  (almost 4 years ago)

like that n money talks r sick tracks n crazy lyrics i like your beats n crazy flow check out my RAW freestyles i'm LILG on their n i have better studio sound quality tracks coming soon check it out

Buddhamang
Buddhamang  (almost 4 years ago)

the shit is hot my man!! check out my profile let me know what ya think

Rap-Royalty.Com
Rap-Royalty.Com  (almost 4 years ago)

Very nice

Dot Destin
Dot Destin  (almost 4 years ago)

NJ AALLL DAAY!

Dot Destin
Dot Destin  (almost 4 years ago)

D.DOT Fp
HOTTEST YOUNGIN n NJ

Definitely diggin your music fam keep doinn ya thing..Check me out if u get a chance

Jus started my page up
D.Dot Fp
19 yrs old and 11 yrs deep to the music
Timeless music is key
ItZZ DOT!

Sincere
Sincere  (about 4 years ago)

Like "That's My Shit" !!! I gotta track called "My Shit"... Check it out!

Its Ya Boi O
Its Ya Boi O  (about 4 years ago)

aye wats good fam ,nice tracks fa real keep at it and u headed rite for the top real talk my nigga!,aye check my shyt out and let me know wat u think and maybe we can collabo.

jmgsweets
jmgsweets  (about 4 years ago)

hey h whats good im so proud of what u accomplished your music is that good u have such great talent im glad to be a fan of it all u are so sweet n good to me u truly are on top of your game as will your brother flame i look forward 2 both of u comin out wth cds because they are simply fabolous keep on makin those songs i truly believe in u n your talent njs back finally some good music for once i hear so many artists n they always have the same stuff n honestly its gets sooo booorin but u n your bro are different the sounds are off the chain id buy so many of them and play them loud u both come hard n thats what music should sound like 4 real each song makes u wanna dance and do among others it makes me appriciate u over n over i even got one friend to see who u were n u were approved for bein so damn cute wow 2 cuties who make the most craziest songs n the words are so amazin sometimes i have to laugh u n your bro come wth the craziset shit n its really good enjoy your day baby love always jus

I.O.U.
I.O.U.  (about 4 years ago)

NEW BRUNSWICK!!! CHECK OUT THE OFFICIAL RUTGERS STATE OF MIND!! RU ANTHEM WWW.YOUTUBE.COM/DEUCE1S

I.O.U.
I.O.U.  (about 4 years ago)

EVERY ONE IN NEW BRUNSWICK CHECK OUT THE NEW RUTGERS ANTHEM
www.youtube.com/deuce1s Empire state of RUTGERS

Feedback